Häst tag
 
Kör en till häst tag eftersom det verkar uppskattat!!
Men denna gången kör jag bara inom karlshem. Så om en fråga är " vilken häst red du först" så svarar jag vilken häst jag red först på karlshem. För innan jag red på karlshem så red jag på Ekerö ridskola!
 
Första hästen du red: Pricken
 
Första hästen du hoppade:Pricken
 
Första uteritten: Pricken
 
Första riktiga tävlingen: med Mondo Express
 
första ridläger: karlshem!!!!
 
Första skötponnyn: Medryttar hästen var Sunshine 
 
Störrsta häst du suttit på: Mandel
 
minsta häst du suttit på: Morris
 
Hur ofta rider du: 3 gånger i veckan med ibland blir det tillochmed 5 gånger. Är där 4 dagar oftast!!
 
Vart rider du: Karlshem
 
har du egen ponny: nej bara en medryttar häst, Betty
 
Hur högt har du hoppat: cirka 110 på karlshem 
 
Har du ridit barbacka: japp
 
Har du kört vagn: japp Morris the king