Gårdagens dag
Hej på er!!
Förstår någon hur det är att komma tillbaka till stallet efter en och en halv vecka!!!! BÄSTA KÄNSLAN!!! Igår blev det i alla fall stor städ i Bettys box. Det vill säga stor mocka, fylla på torv, fixa saltsten, byta vatten och sopa bort smuts runt om den. Sen var det ÄNTLIGEN dags för att rida min lilla plutt!! 
 
Herregud vad hon var pigg och glad, haha!! Så fort jag fatta galopp var det som en kanon som sköts iväg! Det gick iallafall väldigt bra och hon var skit fin vissa delar. Jag övade iallafall på att hon skulle behålla formen i avsakningarna, igångsättningarna och sidverts rörelser samt serpentiner. Hon gjorde det väldigt bra och två fattningar behöll hon tillochmed formen!!! Hon var verkligen super fin men väldigt pigg och glad! Så i slutet fick hon galoppera på halvlånga tyglar och sträcka ut sina steg och form. Roligt att hon och jag är på rätt väg igen iallafall!!!! Nu taggar jag dressyr lektion på fredag!!!!!! 
 
Sen har jag kollat runt lite på hemsidan "pay and ride" och har hittat lite tävlingar jag vill gå på! Så nu blir det mycket planeringar framöver. Spännande!!!!
Hejdå och tack för att ni läste detta inlägg!!!
Gammal bild på lilla Betty!!!