Uppdatering
Tjena tjena! Jag har jobbat så det är därför jag inte har uppdaterat på ett tag men now I'm back. Dock åker jag imorgon... Vi drar till skåneland! 
 
Jag kan berätta massa galna lägerhistorier som när sami rymde för 711 gången eller hur jag lärde känna målarna vid hammargården för att gick där så många gånger men det är inte historier för denna gång. Jag håller fortfarande på att smälta allt så ni får ursäkta mig om jag inte är i mitt esse just nu. Dessutom jobbade jag en vecka innan lägrena började också vilket gav städning städning och mera städning. Som tur var kom Plankton och räddade mig efter ett par dagar så då slapp jag vara själv. I slutet var vi typ sex pers som sprang runt och städade. Jag gillar verkligen den tiden. Även om det nog är den jobbigaste tiden på hela året är det så härligt med hela sommaren framför sig. Jag dog nästan varje dag men jaja här är vi nu och issa lever. ALLA HURRAR!
 
Då jag har jobbat har villisen fått vila. Så i förrgår var första passet på länge. Jag tänkte att om jag red på banan skulle det vara så taskigt så jag slängde på ett litet träns och drog ner till Länsta. Han var såsåsåså glad. Varje galoppfattning bara sprudlade av glädje och när jag lättade lite på tygeln började han med sina små glädjeskutt rätt upp i luften. Jag slutade inte le på hela uteritten. Helt enkelt det bästa sättet att komma tillbaka i sadeln på.
 
Jag red ut igår också men han kändes lite trött så jag jobbade inte så hårt. Jag galopperade bara en gång för att sedan köra lite travjobb. Dvs. ökad trav och något försök till form. Det var också mysigt. Idag för första dressyrpasset. Vi jobbade väldigt enkelt. Lite skänkelvikning och lite trim på fyrkantspåret. Det var inget speciellt men som sagt vill jag inte kräva för mycket av honom när han bara gått och chillat ett tag. 
 
Vet ni? Det finns verkligen inget bättre än när man känner att hästen blir glad över att se en. Villis är verkligen min bästa vän i hela världen och att veta att jag betyder något för honom också känns helt underbart. Nej hörni nu får jag inte bli sentimental och grejer. Jag måste packa. Klockan åtta imorgon bitti bär det av till skåne. Önska mig lycka till! Bye Pie
 
Kommer sakna vår fredagsgrupp <33