Lokal LB och lite Poppis tankar.
Hejsan! Igår var jag på sundby ridklubb och hoppde en LB (dubut). Det gick super och Poppis var sååå duktig, men jag strulade dock till det lite när jag glömde vägen hehe. Efter 5:an hoppade jag 8:an istället för 6a och b. Ja, men hon var i alla fall sumerduktig som vanligt.
Så tävlingsdagen blev ju inte helt som planerat, men sen när är den det? Det var ju dock lite synd att detta var våran sista tävling tillsammans men jag får hoppa en felfri (uta att jag glömmer vägen) LB på Benji nästa år istället!
 
Ja, jag har inte så mycket mer att säga än att jag lämnar tillbaka Poppis till Aud på torsdag och på lördag är Benji officiellt min. Eller ja, jag hyr honom då i alla fall, nu får jag rida på honom och så. Men han är inte "min". Så de ska verkligen bli superduperkul även fast det kommer bli tråkigt att lämna tillbaka Poppis då det inte känns som att vi är helt klara (LB:n igår kan spela roll, hehe) så det är såklart tråkig. Men jag är i alla fall såså tacksam för att jag har fått ha Mary Poppins. Jag kunde inte fått en bättre första ponny. Hon har lärt mig troligt mycket och jag är extremt kär i den ponnyn. Så jag önskar henne och hennes nästa lilla ryttare all lycka och jag hoppas att den personen kommer uppskatta Mary Poppins precis lika mycket som jag har gjort.
 
MIN ÄLSKADE LILLA POPPIS <3
 
Ha det så bra, Kram.
 
Ursäkta för dåliga bilder men jag hade inte superfototgrafen Lea med idag tyvärr.. Så kan det vara. (Poppis vill inte alltid vara med på bild, haha).