snögalopp, skogsmullerier och barbackalivet
Hejsan svejsan vad håller ni på med? Jag sitter och väntar på att mitt jäkla spel ska uppdateras, det tar typ tre åååårrrr asså ugh mitt internet är pinsamt dåligt. Why do you hate me god? Usch usch usch. Men på den positiva sidan av mitt hemska internetbefriade liv kan jag i alla fall blogga medan jag väntar so let's go.
 
Hallå vet ni jag har fått snögaloppera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså bästa grejen någonsin, helt underbart. Jag stressade som tusan för att hinna ut innan det blev mörkt men det var så värt det för om det är något jag och min lilla ponny älskar så är det ta mig tusan att galoppera genom snön. Eller okej jag vet egentligen inte om Villis märker någon skillnad men nu säger jag att det är så och då är det så! Haha nej men det var mysigt... och kallt... och mörkt.... okej det var väldigt många nackdelar men jag kommer välja att fokusera på det positiva och att jag fick rida genom snön! Wehooooooooooooo!!!! Jag gillar verkligen snö...
 
På ämnet om skogmullerier i måndags kände jag mig omotiverat att göra något över huvud taget för jag ville egentligen rida ut men asså DET GÅR INTE. Allting är is eller träsk eller för långt bort så jag sörjde och sen tog jag tag i mitt liv och drog ut i skogen för att utforska. Skogen precis bakom stallet som jag brukar kalla för länsta-skogen kreativ som jag är hehe... Den är egentligen inte så stor men tydligen tillräckligt stor för att issa ska lyckas rida vilse. Asså jag skämtar inte, jag var legit vilse i typ tre minuter tills jag insåg att skogen är pytteliten och jag kunde bara gå rakt fram i en rikting tills jag antingen kom ut på en väg eller träffade på stallet. Men det var faktiskt supermysigt men asså jag ifrågasätter seriöst om min häst har några hjärnceller. Om han har några kan dem inte var många. Asså han har noll kroppskontroll och i skogen när han blir som en uppspelt hundvalp är jag rätt säker på att han med mening klampar rakt ner i klaveret så jag tror vi kommer dö... Okej nog med skogmullerier!
 
Idag da? Idag har jag haft exakt en lektion plus ett muntligt prov i matte av alla ämnen. Jaha ni menade stallet ja äsch där hände det ju inget roligt. Jag kände mig bara trött på att rida med sadel så drog ett barbackapass och nu har jag jäkligt ont i rumpan. The more you know :) 
 
Yes nej men hejdå nu är mitt spel klart så mig kommer ni nog inte se på några dagar för 
än jag är klar. PS. Life is strange: before the storm om någon känner till det. Byeee.
 
 
Asså fattar ni hur lång tid det tog för att få upp den där saken. (sorry sandie ;))