Mycket ridning
 
Nu på lovet blir det mycket ridning för min del, roligt roligt!! Väldigt roligt att få förtroende av ägarna, super tacksam!
 
De jag ska rida är iallafall min ponny, lilla D (Danny)  han rider jag alltid så de ska vi fortsätta med och sen får han lite vila i januari. Vi ska träna på onsdag och fredag och kanske någon mer gång.
 
 
Sen ska jag rida vispen (villis) tis-fre. Super kul, ska rida ut mycket men kanske tar ett trimpass eller nått. Spännande va?!?! Lilla bebisen;) tack Issa <3
 
Sen ska jag rida Bekka (nya storhästen) inprincipt hela veckan, hon är extremt rolig!! Har ridit henne lite innan. Pigg men arbetsvillig donna, super kul att rida henne och få förtroendet och äran.
 
Sen ska jag rida lilla Fox några gånger. Mycket rolig filur som alltid är positiv.  Mycket tacksam för att få rida honom. 
 
Jag kan uppdatera er varje dag om ni vill om hur det går med varje häst. Bye Bye sålänge<3