En dröm som gick i uppfyllelse!!
Hej alla läsare! 
I höst ska vi ta tag i bloggen på allvar efter sommaren då alla inte haft hästar och så. Men dagens inlägg ska handla om en dröm som gick i uppfyllelse. Det var nämligen så att på läger 4 när jag, Lea och Jossan gick på läger frågade Aud om vi ville följa med och provrida tre hästar!!! SJÄLVKLART ville vi de!! Så vi åkte iväg med transport i cirka 2 timmar till Auds häst handlare. Där fick vi rida en häst var som Aud kanske skulle köpa. Jag fick rida en ung arabkorsning som var het och en D-ponny. Den var sjukt fin!! Men det blev tillslut en svart D-ponny valack som heter Tyga. Den var också sjukt fin och den var 5 år gammal. Vi kom hem klockan 4 på natten och fick tre timars sömn innan vi skulle upp och ta in våra lägerhästar. Men det var LÄÄÄÄTTTTTTT värt de. 
 
Nu några veckor senare har jag fått rida Tyga väldigt mycket. Sjukt rolig häst som har grym kapacitet!! Jag tycker han är grymt rolig att rida!!
 
Det var verkligen så kul att få följa med och det var en dröm jag hade när ingrid har fått följa med och så. sååå kul!!!!