Dressyrdebut + lite annat
Hejhej! Jag måste först bara säga lite förlåt för att det inte kom upp något inlägg om tävlingsförberedelser, men jag  SKA fixa det till nu i helgen eftersom att vi ska tävla då också fast på Hufudsta ridklubb!
 
Aja, tänkte sammanfatta tävlingen lite kort för att sedan köra en del bilder.
 
För det första måste jag säga att Poppis var oerhört snäll att lasta, det var bara rakt in i transporten och det var såå skönt! 
Men väl på tävlingsplatsen var hon väldigt sällskapssjuk eftersom att Betty (hagkompis) var där, haha. Men annars var hon snäll!
På framridningen var hon ganska fin, som sat var hon fortfarande väldigt inresserad av var Betty var någonstans men annars var hon oväntat mjuk faktiskt. Jag körde igenom programmet någon gång lite lätt och det kändes hyfsat bra måste jag säga.
Väl inne på banan gnäggade hon som bara den efter Betty som var utanför, haha. Men det löste sig när Betty väl kom in i ridhuset, men men. I programet var hon lite spändare och var inte lika framme för skänkeln. Hon var lite tittig men annars var hon fin där också. Det var någon hörnpassering som inte blev bra för att hon tyckte att det hörnet var lite läskigt, och en galoppfattning som inte alls blev som tänkt men i helhet är jag i alla fall rätt nöjd. Både hon och jag skötte sig bra tycker jag. Detta resulterade i alla fall i 65,5 %. Amanda fick 66,6 % så vi var nära varandra men Betty och Amanda gjorde det helt enkelt lite bättre just den dagen, haha. Sen måste jag även grattulera till vinsen Amanda! (Även om vi bara var två stycken, haha). 
 
Ha det så bra, kram.
 
BILDER som Lea tagit!
 
 
 
Poppis och Bettan !