Sist men inte minst
Hej Felicia här!
Jag är då en av de nya bloggarna, vilket ska bli väldigt spännande. Jag har själv följt den här bloggen väldigt länge. 
Jag är 14 år och bor på Drottningholm, jag är en positiv, pratglad och en person som har lätt för skratt! Jag har väl också några smeknamn som typ Flisan de är nog vanligast. 
 
Jag hyr då en häst av Aud som heter Strauss som många kanske känner igen då han stod hemma i vinter bland annat. Jag var medryttare på honom under vintern och våren, sen hyrde jag honom andra perioden i sommras sen forsatte jag kan man säga haha! Strauss faller mig i smaken väldigt bra både som hans personlighet och hans sätt att ridas. Han är inte den piggaste ponnyn kan man säga han är också lite tittig, men han är en super trevlig ponny. Mer om honom kan jag skriva sen.
 
Jag har då gått på ridläger och andra läger hos Aud ända sen jag var 7-8 år sen har jag fortsatt att gå på läger ända till förra sommaren. Då jag har haft Morris, Sune, Bella, Tizze, Zlatan, Buddy sen har jag ridit massor av andra. 
Jag jobba även i sommras då folk kanske känner igen mig och hänger många dagar nu i stallet. 
Jag gillar dressyr och hoppning väldigt mycket båda två men det har gått så bra i båda just nu så jag vet inte riktigt vilket jag tycker är roligast just nu, båda må jag säga i nu läget! 
Denna bild har vår saknade Alice tagit.
 
Två mysig badbilder, de kommer att komma mer bilder under tiden