Presentation
Jag vet inte riktigt om det är någon mening att skriva en presentation då jag har bloggat på Kidz of Karlshem sedan 2014 haha men vi har kanske nya läsare som inte riktigt har koll så ja, jag kör en snabb presentation om mig!
 
Jag heter då Ingrid och fyller snart 18 år. Går sista året på gymnasiet och tar snart studenten wohoo!  Har ridit på Karlshem i 5 år nu och har hyrt häst från Aud i 4,5 år. Min första ponny heter Royal Tiara, ett C-ponny sto som var ganska het och tittig. Jag hade henne i två år. 
 
Min nuvarande ponny heter Ben Jovi, kallas för Benji. Han är en 7årig valack import från Tyskland. Jag har haft honom i cirka två år nu och ska forsätta ha honom minst två år till. Benji är väldigt olik Tiara. Han är lugn, otittig och hoppar det man styr på. Han är dock ganska känslig, pigg men lydig för det mesta. Honom tävlar jag främst i hoppning tom LB just nu och dressyren hoppas jag att jag kommer igång med detta år. Även om jag tävlar hoppning mest är det dressyr jag brinner för. 
 
Jag jobbar som stallpersonal på ridlägerna under sommaren och visar alla Karlshems hästar på provridningarna (eller ja, inte dom allra minsta). 
 
Förutom Benji är mina favorithästar Rafaela, Quinnie, Bellona och Ceke :)