Ögon, uteritt och en glad fjortonåring
 Hej alla killar, tjejer och hemliga ödlor. Om ni undrar vad jag gör på mina raster så är svaret; skriver blogginlägg. Aja om ämnet ridning finns det inte mycket att säga eftersom när jag kom i tisdags hade Villis öga svullnat upp till en badboll... Eller ja... Kanske inte riktigt så stort men typ. Men i alla fall red jag varken i tisdags eller i onsdags utan åkte bara till stallet för att ge salva i ögat på en högst osammarbetsvillig liten ponny. 
 
Igår red jag i alla fall ut med Tilia och Ingrid. Trodde han skulle vara pigg då han inte hade gått på ett par dagar men han var väldigt lugn och sansad. Gud Villis har varit så lugn den senaste tiden att jag börjar bli misstänksam. Idag har jag inte heller ridit eftersom jag slutade halv fem (R.I.P mig) och jag känner inte för att komma hem halv tolv på en fredag. Så istället sitter jag hundvakt åt en av Auds kompisar som jag stod hos i sommras med Villis. Jag seriöst badar i ett hav av hundar här borta. Det är bara så många gullisar överallt.
 
Juste! Jag glömde nästan! Felicia fyllde ju år i veckan. Hela fjorton år. Gud ibland glömmer jag bort hur liten hon är. Låter jag som typ 100 nu? Antagligen. Pratar jag för mig själv via ett blogg inlägg? Ja... Jag borde skaffa fler vänner... :P
 
Aja det var väll min vecka. Tänkte att det skulle vara någon mer än Ingrid som skrev denna vecka ;)))) Men jag lovar vi kommer bli bättre. Vi har tagit oss själva i kragen och fixat ihop ett liten plan på hur vi ska blogga så förhoppningsvis så kommer det träda i kraft snart. Men det var det. Bye pie
 
 
Lite bilder från i somras på trevliga människor :D