Hejsan svejsan
 Okej så innan jag börjar presentera mig själv måste jag bara säga infoga bilder är fett jäkla svårt. Det vill bara inte funka. Okej jag har försökt typ två gånger men ena gången så raderades hela min text och jag är fett trött så schush! Förresten "jag är trött" är min ursäkt för absolut allt. Detta kommer ni nog märka mycket :)))
 

Aja låt oss börja med presentationen av moi! Så mångkulturell du är issa... Låt oss pröva detta igen... Jag heter Isabella. Kalla mig för Issa och inte Bella så kommer vi vara bästa vänner för evigt. Jag är hela Karlshems östermalmsnobb. Nej jag är inte så snobbig men jag gillar att skämma bort min häst :)))

 

Apropå häst så hyr jag min häst av Aud. Han är en stickelhårig valack som heter Villis. Han är bara fyra år så han kan inte så mycket men han är fortfarande min lilla fluffbebis. Jag har hyrt honom sen mitten av juli och kommer ha honom i alla fall denna vintern sen får vi se om jag hinner med nästa år. Jag är mitt uppe i mitt tredje år på Karlshem och hittade hit för att min kompis red här och älskade det.

 

Min första termin red jag Kajsa. Älskade lilla ponny, hon var så mys. Är verkligen ledsen att jag inte får rida henne mer. Aja året efter det hade jag Thira. Henne hann jag inte rida så mycket för det året spelade jag väldigt mycket fotboll och ja det var jobbigt att hålla på med både och. Men hon var också väldigt trevlig. Verkligen en häst man alltid kan ha kul med när man rider. Förra året red jag Lola ett tag. Alltså ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar den hästen. Hon är bara så gullig på alla sätt och vis. Hon blev dock halt vid höstlovet och är fortfarande halt så henne fick jag inte rida något mer. Under resten av året red jag Betty, ja Amandas Betty. Hon är sötis nummer ett och verkligen en härlig ponny att rida, man kan lära sig så mycket på den hästen. Men Villis han är något speciellt. Jag tycker verkligen om honom så mycket trots att han är ser ut som en förvuxen islandshäst. Jag tror detta kommer bli ett intressant år. Det är väldigt många nya medryttare i år vilket förhoppningsvis kommer leda till många konstiga historier. 

 

Åhh jag kan skriva i evighet om alla hästar jag ridit på karlshem. Ni förstår inte min mentala ansträngning att inte rinna iväg för mycket för jag kan verkligen rinna iväg och komma helt av ämnet. Jag skriver inte romaner som en viss annan här men jag skriver väldigt lätt om saker som verkligen inte har med saken att göra. Men håll ut jag ska försöka att hålla mig till hästar, dock så är det ämnet jag har lättast att rinna iväg på... Så gör er redo på för mycket prat om inget. Bye pie

 
"Neeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj!!! Vill inte bli fotad" DX - Villis 2016
 
Jag har en teori om att villis är typ 80% hund. Visst ser det ut som han vill bli kliad på magen här ^

Villis<333 Uhm... han har sina stunder när han är riktigt gullig men han är inte den mest fotogeniska hästen ;P Ni kommer förhoppningsvis inte bli för trötta på jag tjatandes om den lilla fluffbollen. Nu är det bara Felicia och Lea kvar. Aja hejdå människor.