Lite utrustning
Halloj!
 
Nu tänkte jag visa er mina schabrak och mitt Micklem träns! Dock är tränset lite smutsigt och schabraken håriga, men fällsäsongen eller vad man ska säga, har ju börjat nu..
 
Vi kan börja med mitt rosa schabrak som är äldst, jag har inte ridit med det så mycket. Och jag vet inte heller var det är ifrån, med det ser ut såhär:
 
 
 
 
 
Detta är bara ett simpelt schabrak, ett svart som jag har köpt på Hööks :
 
Lite hårigt, hehe.
 
Detta är nog mitt favorit schabrak, det är också från hööks. Och är i olivgrön färg:
 
 
 
Sen har jag även detta schabrak från JH collection, som jag fick av min kompis!:
 
Det är ett dressyr - schabrak, men för min sadel funkar det ändå.
 
 
 
Och till sist har jag det här fina scabraket, som nästan är i jeans färg, som också är från hööks.
 
 
 
 
 
Och till slut mitt träns. Jag har ett Rambo Micklem träns, som kostar en slant. Men jag tror faktiskt att är värt det! Dock har jag inte fått känna någon stor skillnad eftersom att jag nästan enbart har ridit MP på detta träns. Men jag tycker faktiskt även att det är snyggt.
 
 
 
Och nackstycket är även anatomiskt, vilket är väldigt bra tycker jag!
 
Nosgrmman är även anpassad så att det inte ska vara något tryck någonstans, utan den ska vara avbelastande. Som såklart är jättebra!
Ni får ha det så bra! Kram