fredag/lördag
Hej på er, såå skönt med helg! Riktigt mysiga dagar i stallet har det varit för min del. 
Igår hoppade jag för Aud (första hopplektionen på Bonnie) och det gick jättebra! Lite pigg kanske, heh. Men annars gick det bra! 
Det blev ganska sent och mörkt, så hästarna fick sova inne till lördagen. 

Oj oj oj, lördagen har varit en lång dag! Jag är helt slut. 
På morgonen red jag ut med Felicia och Josse (Josefin). Det gick så mycket bättre än när jag red ut sist! Hon va jättelugn och fin i galoppen, så det var väldigt roligt!
Efter det så red jag ännu en gång, på en väldigt saknad B-ponny!! Jag red nämligen Fanta!! Åå vad det var roligt att få rida B-ponny igen och speciellt Fanta! Vi tog några språng över ett hinder, men mest dressyr. Hon var riktigt fin och mjuk fast stretade emot litegrann eftersom hon inte gått på länge. Men med hjälp av lite coaching från Ingrid så gick det superbra! 
Efter Fanta så red jag Fairytail, en väldigt fin C-ponny. 
I början gick det lite sisådär, men det blev bättre efter ett tag då jag lärde mig hur jag skulle rida henne. Hon var också lite stel efter att ha stått och betat sig tjock, haha. 
 
Hur som helst, förstår ni nu att jag är väldigt trött, haha. Men jag ska inte klaga, jag fick en stor chokladkaka av Aud som höll mig vaken, Tack Aud, haha! 
Nu ska jag gå och lägga mig! Så godnatt alla!! <3 
Bonnie
Saknad Sunshine till vänster och Fanta till höger
Fairytail