Min hästhistoria del 3
Efter att Pepsi såldes så blev jag kvar på gården. Jag red lite hästar till och från innan jag blev medryttare på Marry Poppins. MP som hon kallas är ett C-ponny sto.
 
Dessa skönheter red jag lite innan jag blev medryttare ;)
 
Lucky
 
 
 
Napoleon
 
 
Henne red jag inte speciellt länge men hon var riktigt rolig och svår tyckte jag då. I hoppningen var hon super rolig då hon är grym på att hoppa. Jag lärde mig massor när jag red henne och hon är fortfarande en karlshems-favorit!
 
Nu när jag rider henne tycker jag att hon är sviiiinkul i dressyren. Hon är välutbildad och väldigt väldigt rolig att rida särskilt när jag är van vid unghästar som vinglar sig fram haha. MP är en riktigt fin häst så alla ni som har turen att rida henna på lägerna eller hyra henne borde verkligen uppskatta vilken guldponny hon är :)