Ett pass i vårsolen

I måndags var jag i stallet för första gången på 4 dagar, var så skönt att vara tillbaka i sadeln, på en något pigg Mazurka, måste ändå säga att hon var väldigt mjuk vilket jag inte förväntat mig med tanke på att hon vilat i 3 dagar innan. Red i alla gångarter i lite tempoväxlingar och efter att ha tidit ett tag och "rastat av" henne lite slängde jag upp mamma som ska börja ta tag i ridningen igen så hon fick trava några varv för att ha suttit lite i sadeln innan hon ska rida lektion. Missade helt vilken dag det var igår och därför även att jag hade intaget, som tur var hade Alice koll så att hon, världs bäst tog stalltjänsten då istället för söndag. Eftersom mitt internet är slut kommer jag inte kunna lägga upp några inlägg under tider jag jobbar så det får bli tidsinställt såhär i förväg!