Benjiboyyy
Igår red jag och Sara ut till Berga. Alltså förstååår ni hur sjukt det är att man kan galoppera och trava ute när det är ingen snö??? Benji tyckte det var jätte kul och gjorde ett litet glädjeskutt när vi började galoppera gullunge.
 
Sedan lagade jag mitt täcke för 712039485 gången. GRRRRRR varför ska valackerna envisas med att bita sönder det?? Känns så sjukt ovärt att köpa ett nytt för typ 1000 kr om dom ska bita sönder det igen. Benji får helt enkelt ha på sig sitt täcke och så får jag laga det när det går sönder. Så sjukt svårt med honom för han passar inte i 135 eller 125 och mitt täcke ligger verkligen perfekt på honom. Det kommer från Amigo och det är så sjuuuukt bra!! Köpte det på tiden jag hade Tiara (alltså för nästan 3 år sen). Täcket har suttit som en smäck både på Tiara och Benji. Synd att det är inte lika helt och fint som förut haha,
 
Idag är det julhoppning och jag är SÅ taggad! Ska bli fett kul att hoppa Benji. I omhoppningen ska vi byta hästar och det ska bli såååå kul!!! Jag har några jag vill jätte gärna testa att hoppa hehe.
 Nä nu ska jag byta om och bege till stallet snart mer update ikväll :)