Kul med sportlov
Hej hörni!
Jag har varit förkyld i flera veckor nu och idag på jobbet tog det stopp, så nu måste jag vila då jag får andnöd bara jag springer ner för trappor, och det är ju den minst ansträngande delen av mitt jobb.. Men om jag är sjuk nu ett par dagar har jag i alla fall tid för bloggen! Tyvärr har jag inte sådan lyx som de flesta av er, med sportlov.. Sportlovslägren är i full gång i stallet och Strauss ska nog gå med lite. Om min förkylning ger sig så har jag tänkt rida lite dressyr på Trissan då Maja den lyckosten är i USA, hon är så himla fin den hästen och det var längesedan vi dressyrade ihop! Om Strauss inte går läger så ska han också ridas! 
 
Jobbet hindrade mig från att åka till stallet i onsdags då jag slutade vid kvart i fem, men i lördags tog jag mig ut och var riktigt pepp på ordentligt trim! Tyvärr hade någon hundklubb bokat ridhuset nästan hela dagen så jag och Isabella på Betty tog en sväng ute istället. Det var superfint väder och vi red lite i skogen men mest på Länstavägen som har blivit riktigt ridvänlig efter alla ombyggnationer och så! Strauss kan bli lite pigg ute men i lördags var han supersnäll och lugn och njöt i fulla drag av den tidiga vårsolen och både han och Betty frustade en himla massa! 
 
Issa är fotoansvarig!