UPP ELLER NER
Nu har det gått några månader på året och kör nu en uppdate för hur allting går!! 
 
Jag har inte ridit ett ordentligt pass på Betty på ett tag. Jag har mest ridit ut och bara haft kul utomhus. Det har gått bra ute och hon har skött sig fint!  Det senaste dressyr passet på Betty gick inte så bra. Hon blir alldeles för lång i galoppen och ställer inte riktigt som jag vill. Det känns sådär eftersom dressyren gick så bra förut och nu går det inte så bra. Hoppningen går sådär också, har dock inte hoppat på flera veckor. Saknar att jobba på hoppningen! Men det jag minns från förra hoppasset var att det inte gick bra. Vi fick inte något flyt och jag hamna väldigt mycket framåtlutad... Nej, just nu går det sådär för oss men längtar så mycket till alla lektioner börjar igen så vi kan trimma! Men på lovet tycker jag att man ska ta chansen och rida ut mycket så därför har det inte blivit så mycket dressyr och ordentliga pass!!
 
Vet inte om jag berättat det men det är ju så att jag, Sara, Lea och Jossan ska på jullovsläger i januari!!! Så kul!!! Hoppas på att rida någon lektion på Betty och trimma men skulle även vilja testa någon annan! Skulle väldigt gärna vilja rida någon lektion för aud på Bonnie, så att hon kan säga vad jag ska jobba på! Sen skulle jag vilja testa hoppa lilla Pegasus men han är halt nu så det är väldigt tråktigt.. om man får låna lilla Poppan skulle det vara spännande och även Bronco i hoppningen!!! Det var typ alla men skulle vilja testa dem iallafall!! Ska bli riktigt kul!!!!
 
Nu kommer vi till VECKOPLANERINGEN
 
TORSDAG: Tänker iventulet rida ut till länsta eller berga med Bonnie eller ta ett ordentligt dressyrpass och fokusera på hennes högersida och högerställningen vilket är lite svårt tycker Bonnie! Hon tar gärna tag i högertygeln och stället vänster! Sen är det ju jullov så man kanske ska passa på att rida ut!!
 
FREDAG: på fredag ska jag och Betty ut i förhoppningsvis snön och galoppera!! Mysigt mysigt, måste ju passa på även om vi skulle behöva trimma
 
LÖRDAG: på lördag ska jag iventuellt ta ett enkelt dressyrpass, kommer typ bara öva på ställningen och därför göra mycket bågar och så!! Om det blir så att jag kommer till stallet ett tag!!