Mina struggles
Okej så för det första, något jag lärt mig från förra gången är att jag uppenbarligen är okapabel attt skriva korta blogginlägg. Bara för det lovar jag att jag kommer få slut på insperation halvvägs genom detta och denna kommer vara superkort. Om ni undrar varför mitt språk är lite (host väldigt host) konstigt är det för jag praktiskt taget halvsover medan jag skriver detta. Haha känns som det blivit standard för mig att skriva blogginlägg medan halvt sovande. 
 
Något jag måste få klaga om real quick är den stora tjocka fluffbollen också känd som Villis. Hans päls är supertjock och hans kondittion är inte den bästa även om den har blivit så mycket bättre. Men på grund av hans tjocka päls blir han lätt svettig och det är inte så kul då jag ibland rider sent på kvälen och då blir det jobbigt at hitta ett ställe att ha honom på så han får torka (han står i utebox så han torkar inte där). Det var min klagstund för idag.
 
Snart är det jullov. Bara en och en halv vecka kvar. YAY!!! Men med jullov kommer jullovs-läger. I år kommer det bli intressant då lägret kommer vara lite annorlunda i år. Om jag ska vara ärlig är jag inte med helt på detaljerna. Det är Audans lilla grej och jag kände inte riktigt för att involvera mig alltför mycket.
 
Ohh vet ni snart är det julhoppning... Beroende på hur sega vi är med den. Vanligtvis är vi väldigt sega och hoppningen brukar inte bli för äns i typ februari. Borde man ta tag i det och styra upp det för alla andra är så jäkla sega? Asså mitt livsmotto är typ att man borde göra allt själv för annars kommer man aldrig bli nöjd. Känns stabilt att jag berättar allt om mig själv för främlingar på en blogg... Ehh varför inte, det är inte direkt som att jag är en speciellt hemlighetsfull person. 
 
Ni kanske inte vill höra om allt detta dock. Ni vill väll atnagligen höra om ridning. Har inte ridit mycket sen vi senast hördes vid då jag inte rider på varken onsdagar eller fredagar. Men i torsdags red jag. Det började med att jag var lite YOLO som Amanda brukar beskriva mig som och skrittade ut i mörkret med pannlampa och reflexer. Jag var lite ledsen för hade jättegärna velat rida ut och när jag skrittade runt kände jag hur gärna Villis också ville vara ute men det var alldeles för mörkt. Det var lite ledsamt. Vi är farligt nära att gå in i ide asså. Oavsett så red jag dressyr i typ kanske en timme och tjugo minuter kanske. Det var ett väldigt intensivt pass. Jagg körde ingen galopp igår men jobbade skänkelvikning i framförallt skritt och lite i trav. Skritten satt så bra i slutet asså jag längtar verkligen tills vi kan jobba mer på den. 
 
Igen jag kan inte skriva korta inlägg... Det är nog för att jag inte fixar till mina inlägg så mycket. Jag skriver bara  vad jag tänker på och det blir lite kaosigt men jaja  ocensurerad issa är den bästa typen av issa... Enligt mig i alla fall... Oavsett så var det allt för idag. Bye pie.
 
Har aldrig relaterat så mycket med Elvis förut.