Allmän update
Satt och skrev värsta långa inlägget om hur allt ligger till med Silver, och så raderades det. Pallar ej skriva om allt igen så berättar lite kort: Han är fortfarnde halt sedan vi slutade med medicinen och det suger jävligt mycket. 
 
Cindy rullar på, vi hoppade i måndags och det kändes bra och så kollar man på videon och jag flyger med överlivet åt alla håll och kanter hm. Brukade tycka att jag har bra sits men not any longer. 
 
Vi skrittade ut när det SNÖADE i söndags, varken jag eller Cindy var så glada över de. Tror Alice och Thio är lite mera vikingar än vad vi är. Hon var iallafall mycket upprörd när vi red dressyr sen och kändes lite tjafsig. Hon var även de när jag red fram i måndags. Idag ska vi iallafall dressyra så förhoppningsvis går det bättre när det bara är en sak att fokusera på och inte hinder överallt. Är tyvärr varken så pepp på att rida just nu och motivationen är på botten vilket säkerligen bidrar. 
 
Bjuder på lite gamla galna valacker bilder, just nu skulle jag dock uppskattat om alla  bara kunde stå i varsit hörn och chilla då jag ger en tia på att min häst har skadat sig på något sätt när han har sprungit runt i hagen.