Livet som hästskötare
Såvitt jag vet har Ingrid och Ben Jovi bara varit en tävling utan mig, men den gången verkar ingen komma ihåg..
Jag åker inte ut och tävlar själv men så fort det är dags för Ingrid och Benji hänger jag på med kameran i högsta hugg! Och när Alice och Thio åker it hänger jag med så ofta jag kan och annars sitter jag och hejar hemifrån.

Att vara hästskötare innebär att hjälpa till med sånt som lastning, utrustning, hålla i hästen, komma ihåg grejer, peppa ryttare och självklart fota. När Ingrid ska tävla åker vi till Karlshem dagen innan och ser till att all utrustning samt outfit är on point så att det går snabbt att lasta och komma iväg. På morgonen brukar vi åka efter frukost och för tillfället befinner vi oss på Ekerö ridskola  tillsammans med Alice och thio och taggar inför nästa klass!