Snömys
Söndagen förra helgen var en lång stalldag, men en mysig sådan! Red ut med Ingrid i snön, det var jätteroligt har verkligen saknat att kunna rida ut och kunna galoppera och så. Virvel tyckte också det var roligt, hon bockade en del men tyckte ändå att hon lyssnade på mig. I mellan åt var hon även väldigt fin! 

Efter det så tolkade jag tillsammans med Alice, Ingrid och Ella. Måste faktiskt säga att jag var rätt så grym, ramlade endast en gång, dock gjorde jag en rätt så fin facepalm då, men men. Vågade ändå testa att galoppera, även om jag ramlade där, men det var faktiskt mycket svårare än jag först trodde!

I måndags hade vi hopplektion, vi övade lite vägar och liknande. T.ex så hade vi ett hinder på kvartslinjen, så man red skänkelvikning från väggen, travhoppade hindret, och sedan skänkelvikning tillbaka till väggen igen. Detta gick mycket bättre än förväntat, hon brukar bli så taggad vid hoppning, men hon lyssnade superbra och gjorde fina skänkelvikningar. Vi hade även en tre kombination som stod ungefär på diagonalen, så Aud gjorde en bana som var rätt så klurig som vi sedan hoppade. Hon var rätt så trött här och jag var lite slarvig men det gick ändå helt okej. 





Äkta liten racerponny