Ridäger
Hej!
Jag har jobbat läger sen i söndags, åkte nästan direkt från flygplatsen haha, liten snabbdusch och packning hann jag med! Har haft ridlektioner och jobbat i stallet och det har varit superkul även om jag är lite trött nu! Igår åkte barnen hem och nästa gäng kom, så jag sov över en natt till för att hålla Ingrid sällskap.
 
Hann rida Vickan i måndags, det blev ett ganska lätt joggpass, vi övade lite ökningar och den sista vi gjorde blev så himla bra att vi avslutade där! Hon tappar lätt bakbenen i ökningar och länger endast fram, men nu längde hon bak och fram och schwunget i steget förändrades verkligen så det var superkul! Nä detta har verkligen varit lärorika dagar. Imorgon åker jag, Ingrid och Aud till Täby för att mäta Vickan och Benji. Benji är säkerligen ponny men Vickan är lite oklar, det är dessutom första gången hon mäts så det ska bli spännande! Jag ska försöka hinna rida Vickan på morgonen innan vi åker och sen rider jag Mazurka när vi kommit hem. Mysmys!
 
 
 
#1 - L

Hej! Jag såg att Rafaela/Raff/Raffisen har kommit till karlshem 😍! Går hon med på några ridläger? Kommer hon gå med på påsk och eller något sommar ridläger?

Raff stog på vår ridskola, sedan köpte min kompis henne och nu står hon hos er. Hon är så fin och snäll. Hon var/är en av mina favo hästar!♥︎