Och dagarna som världens sämsta bloggare...
...är numera över!
Det är sååå mycket som har hänt denna termin men inte på hästfronten för min del. Denna höst har verkligen inte varit min och Benjis bästa tid tillsammans . Benji kändes inte helt hundra vilket berodde på växtvärk. Han fick därför vila en del och sen har vi bara inte kommit igång sen dess. Till exempel har det gått två månader vi hopptränade tillsammans helt sjukt!
Benji har utvecklats massor i dressyren därimot och nästa termin hoppas jag på att det ger lite resultat när vi hoppar också. Dressyr är grunden till all hoppning! Jag har gått och blivit ganska sjuk och har därför inte kunnat rida honom nu. Han har dock inte vilat utan i början av jullovet fick Jenny (som jobbar i köket på sommaren) rida ut på honom ni några dagar och nu har han gått läger.
 
Fuskade lite och red ut en liten sväng med Sandra idag, inget smart drag för jag mådde fruktansvärt dåligt efteråt men hade sån Benjiabstinens! Han var såååå pigg, glad och busig och det är så kul att se honom så himla glad igen!
 
Nu ska jag uppdatera lite mer som vanligt tänkte jag och vi på bloggen har bestämt att vi ska köra en nysatsning nästa år! Kanske uppdetara vår youtubekanal haha?
 
Nej men nästa år ska bli såååå kul så hoppas ni stannar kvar!