Ett sent God Jul till er alla!
Bloggen har varit tom nu ett par dagar på grund av allt julfirande. Det har inte hänt så mycket i stallet som känts värt att skriva om, i alla fall för mig. Personligen så tycker jag att det är svårt att hitta på saker att skriva om. Jag är ju så fantasilös vilket resulterar i inlägg som "dagens ridpass". Vad vill ni se här på bloggen? Skicka mer än gärna in förslag, för jag tror att det är fler än jag som har svårt att komma på saker att skriva om.
 
I vilket fall blir det massa stall till helgen. Det ska trimmas dressyr på hög nivå! Nä men fortsätta att hitta ett bra stöd. Thio är mycket gummimun och blir lätt lång. Antingen är han tungriden eller släpper helt stöd. Av allt med Thio är det just den delen som är svårast: att få ett bra stöd. Jag vill vara mjuk men man måste bromsa upp honom ganska mycket samtidigt som man rider på framåt, och då känner i alla fall inte jag mig så mjuk. Men annars blir han ju lång så aa. Det är helt enkelt något vi får jobba på! Idag var han dock väldigt fin. Hade just det stödet jag vill ha och hela hästen kändes så fräsch! Riktigt kul faktiskt.
Men nu ni! Nu ska jag mysa ner mig sängen och kolla på en massa Disneyfilmer som ett annat barn (men vem gillar inte Disney?)!
Fotade även lite idag. men det blev inga bilder på min ofotogeniska hästapålle. Istället så bjuder jag er på en bild på fina Xena!
#1 - Cilla

Jag tycker att dagens ridpass är jättebra ämne! Jättekul att läsa! Men sen skulle det även vara roligt med outfits, "steg-för-steg" grejer tillexempel flätor, knoppar osv!! Ni skulle även kunna presentera er själva och era höstar mer noggrant för det var länge sen och ni har nog fåt fler lösare