Svar
hej ingrid! blädrade igenom dina bilder på instagram och såg att du sökte medryttare till Benji. gör du det fortfarande. eller har du redan ngt på gång?
 

Nej det gör jag tyvärr inte men det skadar inte att fråga :) Jag har bestämt mig för att ha Benji själv eftersom han är såpass ung och jag hinner mycket mer än vad jag trodde. I början var jag lite stressad eftersom jag tänkte att jag går ändå natur och jag kanske inte hinner rida fem dagar men jag har prioriterat om så nu hinner jag! Det som är skönt med medryttare är att få bort lite ställtjänst men just nu känns det inte som att jag behöver någon. Det har varit så himla mycket strul med medryttare och jag orkar inte lägga någon energi på personer som i slutändan sviker en när man räknar med dom.
 
Benji är så sjukt fin, verkligen. Han är såå rolig att rida och har världens personlighet så det är ju dom som mister världens finaste ponny! Saknar verkligen min gamla "medryttare" eller ja vi är ju väldigt bra vänner så det känns lite konstigt att skriva det haha. Hon var så otroligt skötsam och duktig och red Tiara super fint och mjukt och verkligen var noga. Bara för det hittar jag inte någon bild på Natalie och Tiara haha. Men om hon hinner kanske kommer hon rida Benji lite :)
 
 
#1 - Anonym

Hej, jag hade Thio på ridläger i somras & i söndags 26/4 skymtade jag honom på min ridskola (lokal tävling), himla kul & undrade bara hur det gick?? Ni är super fina tillsammans iallafall!!