Nej men hej
FÖRLÅT för den kassa uppdateringen men kom ihåg vi uppdaterar normalt efter helgen! 

I fredags var det Stockholm Horse Show! Super kul! Vi var där hela eftermiddagen till kvällen och gick på mässan. Köpte inte en enda sak till Benji haha köpte bara välbehövliga saker till mig faktiskt. Säger det igen mina dagar som matchig ponnyryttare är över (eller haha). Nej men det var verkligen inget som föll mig i smaken och allt är ju sååå dyrt trots att det är på rea haha men det var kul att kolla på utrustning hehe. 

Köpte ett par borstar, en broddlåda, ett par handskar, en jacka och julklappar till mina päron. Vi köpte matchande julklappar till våra föräldrar (vi som gick tillsammans från bloggen) haha kommer bli så bra!!

Vi träffade massor med folk också jätte kul! Bland annat Matilda som köpte Ruby (en ponny som stog här för typ ett år sen jätte fin Dponny), tjejen som sålde Dick Tracey, Corint och andra hästar till Aud, Elsa Manzano som har jobbat på Karlshem, Emma som är ridlärare på sommaren och annat mysigt folk!! 

Dessutom såg vi massa storbloggerskor haha och jag träffade Linn Olsson!! Det var jätte kul och hon var hur trevlig som helst och jag fick en kram hahaha. 

Sen på lördagen så var det full rulle hela dagen. Red först Nelly en stund. Sååååå fin den ponny så jag dör. Verkligen sinnesjukt fin, känslig och jätte rolig att rida!

Efter det red jag en liten bponny också. 

Sen var det Excaliburs tur! Den hästen är SÅÅÅÅ FIN. Om han var Dponny hade jag lätt lätt lätt velat hyra honom. Han är sååå fin och har mycket potential. Visade honom för familjen som ska hyra honom. Han är bara så fin helt galet. Excalibur åkte sedan till sin fodervärd! Stort lycka till! 

Sist var det Benjis tur. Idag var visade han sina nerver hahaha När han hade lugnat ner sig var han SÅÅÅ FIN men det tog ett tag. Red endast skritt och trav kände inte för att utmana ödet i och med att det är väldigt kallt och han var på tårna. 

Lita lagomt slut men idag ska tre hästar ridas är tanken. Sen åker jag till friends och delar lite lappar. 

Det rullar på Karlshem som vanligt!

Ellabellabuuuus haha