Lite mer hej
Denna dag har varit riktigt rolig! Spontan haha som vanlig men kul! Hann inte rida tre hästar utan bara två men ÅÅÅ VAD JAG ÄLSKAR ATT RIDA. Jag gör verkligen det.

 Idag löste jag faktiskt situationen på bägge hästarna väldigt bra. Både Lola och Benji var ganska spända och pigga men på slutet gick dom som klockor. Benji och Lola var jätte fina. Lola galopperade riktigt bra och det är så kul att hon har utvecklas! Hon har alltid varit fin och snäll men nu börjar det hända grejer! Hon galopperade jätte bra och var allmänt duktig.

Benji då. Jo hans nerver är lite på utsidan just nu hahaha men han var också Guda fin efter en stund. Lilla gubben. Red först mycket lösgjörande, serpentiner volter mm sen när han var avslappnad och jag hitta en jämn takt så påbörjade min övning vilket var att rida skänkelvikningh från medel eller kvartslinjen till spåret sen fatta galopp och galoppera ett eller två varv på volten. 

Det är så kul att han är så duktig! Flyttar sig fint och är mjuk och allt. Blir alltid så glad efter jag har ridit honom och varit med honom. Han är en sååå fin individ och vänta bara tills vi har blivit ett bättre team. 

Sen åkte jag och Aud till friends! Vi delade ut lappar i kylan och det var jätte kul att träffa gamla ridlägerbarn trots att det var väldigt snabbt!! Vi träffade sedan Nissa och Ali och kollade på Showen. 

Det var bla ponnyhoppning och Malin invition och annat. HELT GALET VAD BRA DOM RIDER (tillskillnad från vissa ponnyryttare haha Gud vad vissa måste skämmas över hur dom rider usch).

Väldigt inspirerande! Nu är jag påväg hem. Måste ta tag i lite plugg hehe
Nästa vecka är det mycket roligheter på gång! En häst ska visas och andra ska ridas. Det är hoppträning för mig och Benji och jag känner just nu att jag är bara så glad att ha en sån fantastiskt individ att ta hand om och rida. 

Nu hoppas jag allt dåligt vänder till nåt bra.