Helgens julebabbel
Nu är jag äntligen hemma efter en otroligt mysig helg som kickades igång direkt efter skolan med SIHS tillsammans med Leo, Ingrid och Alice och shit vilken show! Sååååå duktiga ryttare så man blev verkligen påminnd om varför man rider. Väldigt inspirerande! För att inte tala om mässan! Jag ville bara plocka med mig allting men olyckssamt var det enda jag fick med mig en tröja. Jag tänkte att jag skulle gå tillbaka senare men då var det stängt. Attans bananer! Men jag är ändå nöjd med min vistelse i friends, och det var kul att se voltigen då jag tränar det 3 dagar i veckan så det var inspirerande det med, dock gick det inte jättebra för Uppsala men jag vet att de är jätteduktiga egentligen så hoppas det gick bättre på de andra showerna.
Indigo 2.0

Lola, is that you?

På lördagen hade jag ett litet morgonäventyr då jag skulle försöka mig på att hitta till 176:an's busshållplats från en kompis som jag sov hos.. Men tillslut kom jag till stallet men då hann Isabella komma innan jag han rida Thira så jag red en annan häst i sällskap med Ingrid och fina Ben Jovi. Är det någon mer än jag som lagt märke till hur himla kallt det är? Juletider, folk, juletider! Nu är det på med mössa varma vantar och en rejäl halsduk, och gröm för tusan inte att dra med de varmaste raggsockorna till stallet för nu är det advent! Jag behöver minsann ingen snö för jag fryser så bra ändå!

Extremt charmiga