Hopplektion
Hej!
Igår hade vi hopplektion. Vi hoppade som Ingrid nämnde övningen "krysset".
Det gick bra, Vickan var så himla fin! Känner att jag kopierar Ingrids inlägg men jag tror att även Vittoria börjar hitta knapparna för hon var himla fin idag! Till och med i galoppen var hon otroligt fin!
Dock så blev jag lite sur på henne, vi började att hoppa fram på volten och då flöt hon ut och sprang förbi vilket förvånade mig otroligt, för vi ganska rätt på hindret, hon såg det och bjöd tills sista steget, hon har inte ens tänkt tanken att stanna på hur länge som helst och jag har lagt henne mycket mer fel och dessutom på mycket högre hinder utan att hon stannat så vet inte riktigt vad som hände igår... Men efter det gick det superbra och hon var jätteduktig!
 
Sista banan hoppade vi lika högt som Bellona och Lucky och resten av gruppen, gissa hur kul det var!?!? Vickan går ju under namnen "Lilla Victoria" och "Unghästen" på hopplektionerna (vilket hon gjorde igår också men) fortfarande det var riktigt kul!
Hon var jätteduktig och hur söt som helst så hon förstod inte först att hon var tvungen att ta i lite mer, så första hindret hoppade hon rätt igenom, men sedan tog hon i som bara den och och enligt Aud såg det ut som att hon skulle hoppa till månen haha! Nä gud vad jag älskar den där ponnyn, verkligen!