Ponny plutt
Än en gång är jag lite seg med att blogga så kör ett allt-i-ett inlägg.
 
Onsdag:
Dressyr på schemat. Sista för terminen, så det var ju lite sorgligt... Men i vilket fall är jag ganska nöjd med lektionen! Körde lite skänkelvikningar min specialite och trav och galoppvolter. På slutet var han ganska lösgord. Igge filmade lite, alltså den film jag la upp tidigare.
 
Torsdag: 
Hoppning, sista på terminen.. Vi skulle hoppa lite högre, så det blev en lätt bana. Thio hade gått på bete heeela dan så han vart ju lite tjock, nä men han var lite tröttare än vanligt. Det kanske man kan förstå om man tänker sig magen full med mat och så ska man springa och hoppa hinder. Fick typ två stopp men kan ju som sagt inte klaga. La även upp en film när vi hoppade (alltså jag och Thio) den första lite lägre banan. Lägger upp resten av filmerna när jag orkar/har tid.