Svar på lite frågor bland annat
Alla hästar har inte kommit hem än!
Men väldigt väldigt många!
Dessutom åker flera idag men de jag kommer på som har kommit hem (kanske även åkt) är:
Sanne, Elwis, Penny, Marilyn, Dixter, Rubin, Ranger, Elvira, Mio, Sami, Morris, Bandit, Pawlo, Super Sonic, Dick, Pajazzo, Nelly, Suzy Q, Aladin, Especial, Fogerty, Tisse, Russe, Rose, Semla, Kelly, Troya, Papaya, Thira, Kizia, Macke, Sharm, Cruella, Kamado, Frieda, Dim, Vagebond, Bronco, Gibbe, Mr X.
 
Det var dom jag kom på men har säkert glömt massa haha!
 
Det är så mysigt när det är full rulle på Karlshem! Har varit där onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och idag och det har varit hur mysigt som helst!
 
Men nu kommer jag ju inte träffa alla vinter-Karlshemare på ett tag vilket kommer bli hur tråkigt som helst!!
Men vi får se till att vi i sommar ses, verkligen alla inräknat!
Alla uteritter, hopplektioner, övernattningar, stalltjänster, bus och allt snack och ja allt helt enkelt har varit sååå kul haha!
 
Så kommer jag även sakna att blogga här, och speciellt mina bloggkompanjoner som jag kommit riktigt nära allihopa under tiden som gått! Kommer inte uppdatera här särskilt mycket, kanske när jag befinner mig på Karlshem men om tiden finns då är ju lite oklart! Men annars kommer jag blogga på min egna blogg. (Hidden link woaaah)
 
Sen kommer ju min och IGGzonz efterlängtade movie också! M3n såläng3 kan ni ju klicka på bild3rna n3dan!
                                   
#1 - Greta

Har ni några bilder på ponnyn Elwis? Mejla gärna mig dom!

Svar: Jag har inga bilder på Elwis! Men om du kikar i på hon som hade honom i vintras blogg kan du se många fina bilder på Elwis! http://thedeens.blogg.se/ heter den!
kidzofkarlshem.blogg.se

#2 - Saga

Vilka söta bilder! :)
Kram!

#3 - Johanna

åh Zlatan, världens bästa ponny och kompis. Hoppas över hela mitt hjärta att han har det bra på karlshem. Har du några bilder på honom så får du gärna maila mig dom. Har ägt honom, till december 2012, och han har haft det tufft tidigare så jag hoppas han får det bra här och slipper få de tufft igen ♡

#4 - Ellinor

Hej!
Vet du hur det är med Dixter och om han är fortsatt under igångsättning? Saknar min lilla plutt ju <3

#5 - Alice

Alice kan du lägga upp bilderna från när vi badade ;)

#6 - oijuhygtfrdes

Kan inte ni lägga upp ett inlägg och berätta om Aud, kanske med nån bild så man ser hur hon ser ut :)? Har sett att ni nämnt henne, men asså är hon typ ridlärare eller? Eller vem är hon?? Snälla! Blir nyfiken :D

#7 - Emelie

Jag skulle gärna vilja ha uppdatering om pajazzo, min gamla sköthäst! <3

#8 - Linnéa

Har du fler bilder på Nelly? :)

#9 - Hanna

Lägg upp bilder på aud

#10 - Anonym

BOBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOBA