Timbuktu

Dagen började med att jag slutade efter lunch.. naaaaajs! Åkte ut till stallet med Leunora och tog en skrittrunda ute i skogen, han vaccinerade sig igår så tog det lite lungt.

Sen åkte vi till grönan för att kolla på Timbuktu, jag och Theresa stod längst fram! Så jävla najs. :D Någon mer som var där?
Jag är så himla stolt över mig själv för att jag åkte Tilt. Det var första gången och hade inte ens åkt frittfall innan. Nu när jag tänker efter så fattar jag inte hur jag vågade sätta mig i den där stolen. D: Det var rena rama döttsupplevelsen för mig! Fyfan säger jag bara! Känner fortfarande att det snurrar i mitt huvud så jag ska nog ta och gå och lägga mig nu, skola imorrn.. så himla trist.






Såhär hittade jag min häst i hagen idag, det ser ut som att han är död men han sover bara xD
Han vaknade inte förns jag var ungefär två meter ifrån honom, hahha gulliiiii <3