22 dagar utan dig nu..♥
Idag har det gått 22 dagar sedan jag lämnade tillbaka dig och du är otroligt saknad..</3 Mina dagar är tomma och på de dagar som det inte finns något att göra hade jag vanligtvis åkt ut till dig men nu är tiderna ändrade och jag fortsätter göra ingenting. Du är inte min längre och du kommer åka till någon annan i höst som kommer älska dig lika mycket som jag gör, fast kärleken till dig som jag har slår nog ingen annans. Jag red dig första gången 2009, hade dig på läger 2010 och 2011, sedan hyrde jag dig 2011/2012 men nu är vår tid slut men det betyder inte att kärleken försvinner. Jag kommer aldrig sluta älska dig, du är den perfekta ponnyn för mig ♥
Mary Poppins -00, 150811-050612 var den bästa tiden någon någonsin kunde ge mig ♥ 
Jag älskar dig mer än någonting annat ♥
♥ ✿ ☮ ☼ ☮ ✿ ♥
#1 - Anonym

Berätta mer om karlshem :D

Svar: Vad som händer nu eller i allmänhet?
kidzofkarlshem.blogg.se

#2 - Mimmi

Men ha henne bara ett år till då! Herregud. Du kan om du vill.