Sista dagen innan hell hole dåå..
Ja då ska man till baks till hogwarts imorn då, hur känns det? Ja du.. ÄR FETT OTAGGAD! Visst kul att träffa alla igen osv men att sitta där i bänken och drömma sig bort medans läraren snackar om allt och inget är ju inget man direkt längtar efter så att säga. Om lovet bara hade vart liiiite längre. Men imorn blire back to reality, dock är det bara upprop imorn där man får schema, placering, se dom ny blänkande eleverna som kommit till klassen som alla ska köra rundor på hela tiden tills det kommer någon ny att leka med. Been their done that. Men även fast ja vet att de kommer 4 nya till klassen ser ja ändå ingen möjlighet någonstans, jag är fast i den possition jag har i klassen och den kommer ja sitta i ända tills gymnasiet förmodligen. Tyvär. Men nu i början av skolan ska klassen åka på klassresa! Har ingen aning om vart eftersom jag är så oengagerad i klassen som det bara går. Men de kan ju bli lite roligt..? Kanske? Eller? Ja vet inte. Hoppas det är någonstans i sverige bara så moblien funkar.. 

Men iallafal! Nu ska ja ta vara på dom sista 18 timmarna på mitt sommarlov! Det är ju Norlie &KKV på grönalund ikväll ftw! :D vilka ska dit? 

Visste ni att de finns sommar bio i rålandshovsparken? Jag var där igår med Saga, Pauline, Simon och hans vänner. Dom visade ettan av sagan om
Ringen! Jättemysigt vare! Ta me sig en filt, lite smått att knapra på och you are ready to go iprincip! :)