Valborg
HejHej! Hoppas alla har en bra valborg! Jag var nyss och kollade på brasan i Ekebyhov och träffade lite gamla, nära och kära vänner, alltid kul ju! :)
Idag skrittade jag och Leunora ut en sväng och klättrade lite med hästarna, sen så red jag lite på utebanan. Hade egentligen tänkt plugga idag men så blev det inte, får helt enkelt ta och stressplugga imorn istället. Jag har så himla mycket i skolan just nu, det är inte klokt hur mycket läxor dom ger oss hela tiden, vill dom inte att man ska kunna ha någon fritid eller? D:

Tänkte även passa på att besvara en fråga som jag fick tidigare :)
-Vem är pappa till fölet? Svar: Pappan till fölet är Marwin, samma som Chimras andra två tidigare föl. Han är en känd hingst som dog i somras förra året, om jag inte har helt fel. 
Marwin och John Hickey i Globen