Eller inte..

Men uppdatering kommer, lovar! För jag är klaaaaar med min fakking historia!!!!! *Happyface* så jävla skönt! :') Imorgon ska jag och Simone fråga Aud om vi får gå ner och hoppa lite på terrängbanan eftersom det borde torkat lite nu när det varit fint väder :D Annard blir det uteritt ;) Berättar om dagens lektion imorgon! C Y A

#1 - Amanda

Vem är det som hyr Elischa? :)



Har du några bilder på Vagabond? :)

#2 - klara

- förlåt om ni inte vill ha sån här kommentar, ni kan ta bort den isåfall -

Jag är med i en tävling om en skiva, och vill väldigt gärna vinna och behöver alla hjälp jag kan få. det enda som behövs är ett klick på gilla knappen i detta inlägg --> http://www.facebook.com/GleeSweden/posts/10150460861004688

blir jätteglad om ni hjälper mig (((: !

#3 - Alba

Om du har bilder på Vagebond, skulle du kunna lägga upp dem? Jag saknar honom så himla mycket, hade honom i somras :)