Goblin! :)
Jag fick rida Goblin igår igen och Anna fick rida Gentleman. Det gick MYCKET bättre, jag kan inte säga att jag förstår mig helt på han än men det gick helt klart bättre och Aud sa att jag borde vara nöjd. Jag lyckades rida han i trav utan några skumma skutteliskutt skutt, vi övade att rida på tre spår och sedan fatta gallop utifrån det på en halvvolt och sen sakta av till skritt. De där tre spåren gick vän inte så bra i början och inte galoppen heller, det blev massa gallopp ombyten lite här och var som inte skulle vara där överhuvudtaget. Men övning ger färdighet och jag kunde i slutet gallopera han i lugn gallopp utan några bytan, stolt!
Lite random fact sådär men som jag tyckte va lite roligt(ursäkta min humor). Aud säger alltid att nrä man går på tre spår rätt så känns det som att man kan rida så i evigheter ut genom ridhusväggen, så lyckades jag faktiskt få till det en gång och så utbrast hon "Känner du det?". Tyvär kunde jag inte det då det skumpar så sjuuukt mycket! Men man lär sig väl sånt sedan oxå? :)
Goblin för 3 år sedan :)
I mitt normala liv har jag lite ångest just nu över olika saker, Carefejs på mig. Under lovet ska man ju göra allt man inte hinner annars, så jag umgås så mycket jag kan och sitter just nu och väntar på att Marko ska komma tillbaka från landet, vi sitter och snackar om tandborstar för den som vill veta :) Tyvär är det inte helt lov då jag har prov på måndag i genetik... Jag varnar er, gå inte på gymnasium, utan gift er rikt, det ska jag göra iaf :)
/E
#1 - Rebecca

Vet du om de hästar Aud hyr ut brukar vara tillsalu också? :)