Mammas födelsedag, oseriös ridning och bussförseningar
Grattade mamma i morse vid vårt morgonmöte i badrummet, kramade om henne extra mycket! Jag och mina bröder planerade en middag igår som vi överraskade henne med när hon kom hem. Hon fick inte komma hem innan 19:20 och det gjorde hon inte heller. lyt som jag hade så kom jag ändå i tid även fast bussj*veln var 12 min försenad (hallå, det är inte snöstorm/vinter än SL?!) och jag hade bråttombråttom hem! Vi lagade Oxfilé med ugnstekta potatisklyftor och Chili bearnaise (såklart)! Hon fick en Balenciaga parfym och en designer kopp av sin väninna, och hon blev (som väntat) jätteglad!
Kom till stallet vid 13:53 och bytte om direkt! Det blev 2 proppfulla skottkärror med hästskit från stohagen och Mary Poppins & Bellona stod tålmodigt för att bli inhämtade. Tog in båda samtidigt och dem var snälla som vanligt, borstade av min ponny som var insmord i intorkad lera. Mumsfillibabba! Jag och Leunora tänkte rida i ridhuset, men när vi kom dit så gick det inte att tända? Så alla (Jag, Leunora, Simone & Theresa) fick trängas på ridbanan och det var kolsvart ute men som tur var så vande man sig efter ett tag. Min kropp kändes jättekonstig idag, vet inte vad det var? Men fick typ kramp så fort jag tog i lite i någon muskel, skuuumt.. Ajja så blev ett 40 min trav-galopp pass, aschill! Har ändå hård träning för Aud imorrn så vi tar igen dagens lektion då, jag ska få hjälp ungefär 15-20 min med formen och "känslan" innan de andra börjar lektionen :) Mini privatlektion hihi.

Så jävla coolt!!

/P