Svar på kommentar!
HEEYY HOW U DOIN'? ;)
And then.. and then.. and then.. and then.. andthenandthenandthenandthenandthenandthen.
Dude, wheres my car?
Wheres your car, dude?
osv osv osv osv.. Filmrepliker blev alltså det första vi pratar om i detta förtjuuuusande inlägg x)

Linnéa om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

Ni har nte bloggat på två dar :( BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!

SVAR: Sorry! Haft asmkt att göra :/ Men nu är vi (förhoppningsvis) igång igen! Haha elr?

elsa om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

lägg upp bilder på fb! eller på bloggen.
iaf på mig och ranger. SNELA. Älskar er, tack för
dom 9 dagarna, dom var bäst. ni är bäst, PUSSS <3

SVAR: Ska försöka lägga upp några på bloggen iaf! Har skitmycket att göra + mitt internet är cp, har fått skriva om det här inlägget 3 ggr idag. Love you 2, saknar er. Det är vi som ska tacka dig/er <3 Pussar <3

Regina om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

Hejsan! Fin blogg!
Hoppas du får en tevligt helg!

SVAR: Tackar tackar! :D Du med!

Frida :) om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

En fråga som inte passar till inlägget :P Vet ni vilka som kommer jobba läger tre? (förutom ni) :P <3

SVAR: Vi, Mimmi, Maria, Jessica, Evelina och Hanna eller någon annan! ;) har inte så mycket koll på ridlärarna :P

Tova - om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

Saknar lägret så sjuuuuukt mkt... <3 Lova att pussa på Tutan (och Sonic) från mig massaaa... & säg till Tuti att krya på sig massor <3

SVAR: Saknar alla er! Hon går på betet och kryar så blir lite svårt men ska försöka pussa Sonic iaf ;)

h' om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

skulle ni kunna fotta tutan åt mej? o hur mår hon :o
om ni kan/vill får ni gärna pussa på henne jättemycket på henne från mej!

SVAR: Har inte så mycket tid men som sagt vi/jag kan försöka!

Stina om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

Menar ni att ni är på karlshem och vi inte sågs igår?! Jag var ju där.. :(
Men iaf, det jag skulle fråga var om n har några ideer på vad ni tror jag kommer få för häst!? Den eviga frågan....
Har ju alltså vuxit ännu mer, höhö, och är runt 175 lång.. Vill ha en riktigt ROLIG häst, tror att ni fattar vad jag menar. Vad tror ni!? Aud tittade väldigt fundersamt på mig och verkade redan fundera.....

SVAR: Japp, ofta du var här?! Kanske rasken, ranger, dixter, bellona, elisha eller någon annan rolig d-ponny! :P

Linnéa om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

Oj det råka komma en tom kommentar! Men tänkte skriva: Fick tova tutan?! Klarar hon av henne verkligen?

SVAR: Japp, Tova fick Tutan och det gick galant, varför skulle hon inte klara Tutan? Hon fick stopp på henne i alla fall! :D

Li om Sitsträning, Hopptävling och hästbytarpass!:

Åh fina Suzy! Du skulle bara veta hur avundsjuk jag är på dig Pauo! :) <3

SVAR: Jag gillar den hästen, hon har asfint och mjukt steg. Linnéa fick en asbra bild på oss, den nedanför!

Hästbytarpasset! :)



#1 - Tova -

Va taskigt att skriva att jag inte klara av Tutan :/ <3 (Linnéa skrev ju det xD)

Har ni några bilder på mig & Tutan ? vore huuuuur snällt som helst om ni kunde lägga upp dem på bloggen ir facebook <3

Puss saknar er <3

#2 - Tova

Förresten ... Fyfaaaaan va bra ni rider :D <3 Dela med er lite vaa <3

#3 - elsa

BLÄÄÄÄÄ SAKNAR ER OCH RANGER STRANGER; BAJS PÅ ER.

DÖÖÖÖÖÖÖÖR, BTW, HELGLÄGER 1 OKOK???? BRA PUSS BAJS. JAG ORKAR INTE, SAKNAR ER REDAN. hejdå..

#4 - RIKTIGA Linnéa

Men vad fasiken :o Det var inte jag som skrev det där :o SCARYY!

#5 - linnea thelén

Vad många linneor det finns då! Jag är ju linnea;) jag här inte skrivit nåt av detdär iaf

#6 - Anonym

Vad många linneor det finns då! Jag är ju linnea;) jag här inte skrivit nåt av detdär iaf

#7 - klara hamnmark

jag tycker ni ska ha bilder så man kan se på hästar :)

#8 - Anonym

Blogga ! :'(

#9 - Anonym

BLogga ;O

#10 - Stina

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

#11 - klara

Rider Emma Rasken på den nedre Bilden?
Hur är han? :)

Svar: Aa Emma rider Rasken där. Jag har ingen aning eftersom det var Emma som red honom och inte jag, och Emma inte bloggar här längre :/
kidzofkarlshem.blogg.se