Mucka inte med koraller.
Aldrig, gör aldrig det! Eller rättare sagt, hoppa inte från en brygga ner på en vass korall och slit upp hela undersidan av foten. Vilket jag gjorde, hade tänkt ta en bild när det ser lite mildare ut för det ser inte så trevligt ut nu + jag har satt på Compeed plåster nu - älskar't! Btw det kanske inte är så hemskt som det låter för jag tror jag överreagerade men jag störtgrina när jag skulle tvätta rent det. Efter att vi varit här 4 timmar - klantarsle kan jag kalla mig själv, helt klart!! Nu ska vi dra ut och äta :) Vårt hotell/pensionat är jättemysigt, känns lite som om man bor hemma hos någon! Bättre än hotellet i Marmaris måste jag säga!
Hur har Er dag sett ut annars?


Bjuder på en bild från Rhodos. Det var för varmt i solen x)

KRAM
PAULINE<3
#1 - Frida

Vilken fin blogg ni har, verkligen! :D

Kram

#2 - Anonym

allt bra? :)

#3 - Sannalitens.se

Svar: Det var riktigt nice i Turkiet. Det bästa var nog ändå att bada med delfinerna, finns några bilder i bloggen. Hade du varit i Turkiet? Hoppas du har en bra dag! Kramar!

#4 - ida

det var fleur hon ville ha ut på tillriding så jag och min tränare ska ha henne till september nu :) vet ni nått om henne?

#5 - Rebecka

kan ni inte lägga in en stor bildbomb på dixi från karlshem? saknar henne så <333333

#6 - Sannalitens.se

Svar: Tack för din fina kommentar :) Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!