Mission complete!
Kan man väl säga.. Har varit ute vid Karlshem efter skolan och gud vad jag har SAKNAT det!
Seriöst. Det är mitt andra hem, lite kaos, fast det är det iof alltid. Men det trevliga var att Mimmi och Freddy var där så jag var inte ensam, hihi! Fick rida en ny liten B-ponny som heter Annie, liten welshponny tror jag Aud sa :P Hon var väl lite lat vilket man inte kan tro när man kollar på henne men hur urgullig och gosig och snäll som helst! Typisk ponny som alla 8-11 åringar vill rida! Men hon är skitsöt! Däremot kände jag mig lite ringrostig efter 2 mån vila x)
Men det bästa med dagen var såklart att jag fick träffa min lilla Mary Poppins :D
Hon ska ha lite semester nu i några veckor och ska inte gå så hårt men jag får henne för mig själv den 15 sep! *happyface* Kommer åka ut till Karlshem iaf men kommer förmodligen rida andra då som behövs ridas.
Lite update för er som vill veta ;) Ååååh juste det har kommit några nya andra ponnysar, mer om dem senare så keep on reeeeeading! ;D


Love you <3

#1 - elsa

vaaa kuuuuuuuuuuuul. saknar dig , kommer du dit i helgen?? :D :D :D :D :D :D: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3

#2 - Tova - hästbloggare

Åh va kuuul :D <3

#3 - Anonym

Hur gammal är MP?:D

Ska Ämma hyra Bellona sammtidigt som du hyr MP?:)