HOME SWEET HOME.. Fast nee. Karlshem in my <3
HEEEEEEEJ!!
Idag åkte vi hem ifrån paradiset :( Fast vi ska dit nästa vecka och ha hopplektion för Aud med Jessica och Simone också :) Ska bli ruuuuligt! ^^ Hoppas att jag får Gigalo (a) han hade en hovböld men Aud tror att han är helt frisk nu för det syns ingenting säger hon :D

Idag blev det lite stress!! Vaknade runt 9 och Aud kom in och sa att vi hade 15 min frukost :S Vi sprang t köket och gjorde varsin macka (y) Vi tog ut hästarna och mockade i Skullstallet + fyllde på vatten t alla som behövde :P Ämma fick sedan fortsätta mocka hagarna medan jag hjälpte Aud att göra typ 30 2,5kg höpåsar till Valackerna. Efter det blev det väl så att vi hämtade Virvel och Victoria, sadlade och tränsade dem och red ut på dem en sväng :) Med ledare såklart :P Sjätte eller Sjunde gången vi satt på dem tror jag (y) :D Jag ledde Ämma medan hon satt på Victoria och Ämma ledde mig medan jag satt på Virvel då, fick även hjälp av liten tjej som heter Amalia :) Aud gick bredvid med Lystra som har en skadad tass, klon har typ halvt ramlat ur sitt "fäste" eller vad man ska säga.. Lät inte så mysigt så hon skulle typ fixa Veterinärstid till henne. Hoppas hon blir frisk iaf!

Eftersom Ämma skulle till landet så var vi tvungna att åka ganska tidigt :/ Så vi städade och fixade disken och maten i köket sedan skjutsade Aud oss till Ekerö C för hon skulle åt det hållet, Aud är nog den snällaste personen jag känner! Tänkte vara lite rolig och lägga upp lite bilder, Ämma tog alla bilder denna vecka så jag har ingen av dem tyvärr men dem kmr upp hoppas jag.. Ämma lägg upp bilderna snarast!! XD

Jag och Kaliber i September :)
Emma och Gigalo i September :)
Bilder från London/Sadbury :)
Skills ^^
Jaaaag ;)
Snett hus? o.O
HAHAHHAHHAHA
LAZERSWOOORD!
Little ducklings ^^
Tira <3
SÖÖÖÖT!
Jag och Ämma
Jag älskar dig BiFF <3
Hoppas ni tyckte om bilderna!
KRAMAR by P'
#1 - Sofia

Skitbra och rolig blogg :D jättefina bilder på hästarna också :)